[LUGOS] povezava računalnikov preko treh mrežnih kartic

Damjan slemo01 at siol.net
Sat May 27 10:06:46 CEST 2006

Vem da to ne spada k temu dopisnemu seznamu a vseeno vprašam-->

Na enem računalniku imam 2 mrežni kartici, iz adsl modema imam mrežni kabel
priklopljen v eno mrežno kartico, drug kabel pa gre iz druge mrežne kartice
v drug računalnik.

A povezavo imam vzpostavljeno samo na tem računalniku ki ima adsl, za drugi
računalnik pa piše da je omrežni kabel izključen. Vse tri mrežne kartice so
prav inštalirane in brezhibne, ker sem probal, direkt iz modema dela na vseh
karticah povezava.

Kako torej nastavim in priključim da bom imel tudi na drugem računalniku
internet?

Nekdo mi je rkeel-

ADSL ---> 1 mrezna, mrezna 2 ----> drug racunalnik

In pozenes Set up a home of small office network Wizard. Tam nastavis
deljenje internetne povezave oziroma Internet Connection Sharing - ICS .
A to ne deluje, pri koraku connections se zatakne in izpiše da še vedno
kartica ni priključena in da jo je treba povezati.

Pod local area connections mi jo pa najde, a ni povezana.

Kje je kakšna zanka tukaj?

lp
Damjan