[LUGOS] LVM2

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri May 26 18:18:44 CEST 2006

Dne petek 26 maj 2006 08:08 je Blaz Podrzaj napisal(a):

> Ja? Pa tanovo beta verzijo gstreamerja takoj namestit! To rabiš! Nujno!
> Brez nove beta verzije ti živeti ni!

Beta? Na strežniku? Akhem. LVM ti samo olajša življenje.

> V firmi z 10 userji nimaš kaj komplicirat, nimaš kaj parcelirat. Nabaviš
> en entry level server s HW mirroringom in stvar je rešena. Jasno, da bi ti
> nekoč zmanjkalo placa, če bi že v štartu hotel nekaj razparcelirat.

Seveda parceliraš. Vsaj /tmp pa /var je dobro, da sta ločena. Bi pa rad vedel,
kateri »entry level server« ima HW zrcaljenje, če tistemu sploh lahko rečeš
HW. ;)

> <rant>
> Jaz ne vem, ampak a nekateri si s svojim delom radi ustvarjate novo
> nepotrebno delo - se bojite, da vam ga bo zmanjkalo in vas bodo odpustili.
> HW je vedno cenejši, naše delo pa naj bi bilo vedno
> dražje (vsak verjetno pricakuje, da se mu bo plača skozi leta dela
> višala). Ane, Tonetu so rekli, da ko bo skopal tale 10m dolg graben bo šel
> na cesto. In on je cele dneve kopal, ponoči ga je pa skrivaj zasipal
> nazaj... in tako do penzije.
> </rant>
Kot veš imam preveč dela, pa tudi raznih bojazni nimam. Prej obratno :P. Da bi
počel isto kot Tone, mi pa na pamet ne pade. Sem prelen, da bi zasipaval. >:D

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)