[LUGOS] LVM2

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri May 26 08:08:13 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Janez Trenz wrote:

> O ja. LVM2 takoj uporabit. Drugače si obsojen na MD device. Tako pa lepo
> narediš /dev/md0 za /boot, na /dev/md1 pa vržeš LVM2, ki ga lahko potem lepo

Ja? Pa tanovo beta verzijo gstreamerja takoj namestit! To rabiš! Nujno!
Brez nove beta verzije ti živeti ni!

V firmi z 10 userji nimaš kaj komplicirat, nimaš kaj parcelirat. Nabaviš
en entry level server s HW mirroringom in stvar je rešena. Jasno, da bi ti
nekoč zmanjkalo placa, če bi že v štartu hotel nekaj razparcelirat.

Najprej drobiš, da bi potem skupaj limal... bah, sizifovo delo.

<rant>
Jaz ne vem, ampak a nekateri si s svojim delom radi ustvarjate novo
nepotrebno delo - se bojite, da vam ga bo zmanjkalo in vas bodo odpustili.
HW je vedno cenejši, naše delo pa naj bi bilo vedno
dražje (vsak verjetno pricakuje, da se mu bo plača skozi leta dela
višala). Ane, Tonetu so rekli, da ko bo skopal tale 10m dolg graben bo šel
na cesto. In on je cele dneve kopal, ponoči ga je pa skrivaj zasipal
nazaj... in tako do penzije.
</rant>

lp,B