[LUGOS] LVM2

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu May 25 19:54:51 CEST 2006

Dne četrtek 25 maj 2006 10:45 je Blaz Podrzaj napisal(a):

> Ne. Če imaš en disk z 250GB nimaš kaj komplicirat. Razen če ne misliš
> aplicirat snapshotinga za potrebe arhiviranja.

O ja. LVM2 takoj uporabit. Drugače si obsojen na MD device. Tako pa lepo
narediš /dev/md0 za /boot, na /dev/md1 pa vržeš LVM2, ki ga lahko potem lepo
razparceliraš na /, /var, /tmp, /home... po želji. Pa če zmanjka prostora v
prihodnosti, dodaš spet dva diska v računalnik, narediš /dev/md2 in spet
LVM2. Tako lahko lepo brez stresa povečaš prostor kateregakoli datotečnega
sistema, najsi bo to /home, /var ....

Vsak spodoben distro zna zgoraj našteto naredit ob namestitvi, ne vem pa, če
gentoo spada mednje. >:D

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)