[LUGOS] LVM2

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Thu May 25 13:43:19 CEST 2006

Dne četrtek, 25. maj 2006 10:52 je Jure Koren napisal(a):

| Ravno obratno je. SANi ti obicajno omogocajo, da razsiris logicno napravo,
| ki jo vidi streznik, zato tam ne rabis LVMja.
|
| Ce imas samo en mirror in bi rad imel moznost dodat se enega in enostavno
| povecat /home particijo, je reiser nad LVM kar primerna kombinacija in
| preizkuseno deluje.
|
| A je LVM2 == EVMS? Nisem cisto na tekocem, prvi LVM se vedno odlicno
| deluje.

EVMS(2) je dejansko nekaksno "nadorodje", ki zdruzuje funkcionalnost vec
drugih orodij (med ostalimi tudi lvm2 in moznost ustvarjanja/manipulacije
reiserfs particij) in kot tako omogoca, da se poljubno prehaja med izvirnimi
orodji in vmesnik(i) EVMS.

Je pa v primeru slednjih nekoliko spremenjena terminologija (baje zavoljo
poenotenja, glej http://evms.sourceforge.net/terminology.html). Sam EVMS brez
tezav uporabljam ze nekaj let (vkljucujoc razlicice serije 1.x).

Ce se ne motim, se EVMS ze ves cas razvija pretezno pod okriljem IBM.

Lp,
Žiga B.