[LUGOS] LVM2

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu May 25 11:20:08 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Jure Koren wrote:

> Ravno obratno je. SANi ti obicajno omogocajo, da razsiris logicno napravo, ki
> jo vidi streznik, zato tam ne rabis LVMja.

In se zbudiš ko se z glavo v nočno omarico udariš ;) to funkcionira samo v
filmih in stripih. Na papirju že gre, problem je meneđment in logistika
(veliki sistemi).

> Ce imas samo en mirror in bi rad imel moznost dodat se enega in enostavno
> povecat /home particijo, je reiser nad LVM kar primerna kombinacija in
> preizkuseno deluje.

Če imaš HW mirroring ja, če imaš pa SW mirroring se pa začne nočna mora ko
začne kakšen od diskov crkovat - vsaj kar se LVM in MD tiče (beri en
thread od Janežiča izpred enega leta se mi zdi - on pa še MD-ja ni imel
se mi zdi).

Pri HP-ju je SW mirroring del LVM-ja. Sicer ga fino plačaš samo potem
nekako dela za silo ;)

> A je LVM2 == EVMS? Nisem cisto na tekocem, prvi LVM se vedno odlicno deluje.

Se mi zdi da je LVM2 del EVMS-ja. Bo Pečar povedal.

lp,B