[LUGOS] LVM2

Ales kavka14 at gmail.com
Thu May 25 10:37:25 CEST 2006

Imam za postavit en file server kot PDS na sambi. Uporabljam Gentoo. Kar
sem imel namestitev do sedaj sem vec ali manj uporabil ext2 in ext3.
Malo sem gledal za LVM ker ne vem kako bo kaj z porabo placa na masini
pa da ne bi bilo eventuelnih tezav v primeru premajhnin particij. Imam
sicer omrezje z 10 userji, ki ne downlodajo filmov :) in podobnih zadev
pa 250G placa na diskih (2x ki bista sla v RAID1)

Zanima me predvsem kaksne imate izkusnje z LVM2? Ali se mi splaca
"komplicirat"?

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)