[LUGOS] OpenSWan na 2.6.x kernelu

Darko Vrsic darko at varnost.si
Tue May 23 07:33:38 CEST 2006

Damir Dezeljin wrote:
> Hi.
>
> Debian VPN gateway (kernel 2.4.x) sem migriral na FC 5 (kernel 2.6.x).
> Pri tem sem naletel na tezave z VPN-jem. Tezavo mi povzroca dejstvo,
> da kernel 2.6.x ima IPSEC stack ze vgrajen, nima pa KLIPS modula by
> default (torej ipsec0 interfaceja).
> Tako se mi tunel vzpostavi, ne morem pa pravilno routeti paketkov cez
> tunel (moj Cisco router - leftnexthoup - mi javlja, da destination
> network ni dostopen, pa ceprav bi morali paketki it cez tunel).
> Ze to ne dela, kaj sele iptables firewall.

Na Debianu (Sarge) s kernelom 2.6.x lepo dela tudi brez ipsec
interface-a. Preveri ce ti firewall ne blokira paketkov za (iz)
oddaljenega lokalnega omrezja, ki zdaj potujejo preko drugega
interface-a! Mimogrede, zakaj si presedlal iz konja na osla?   :-)

Darko

--
Get Firefox! <http://mozilla.lugos.si/>