[LUGOS] Linux in webkamere

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed May 17 13:34:05 CEST 2006

Hojla!

On 5/15/06, Lucas Hirschegger <lucash at lugmen.org.ar> wrote:
> Quickcam messenger in podobno za 6000 tisoč dela z kompilacijo nekaj module,
> ki so na internet, Če meni ratalo da delalo, potem pa ni težko. ne vem točno
> model ampak poglej si quickcam messenger.

Pri Philipsovih Quickcamih bodite zelo pozorni na verzije kamer, ker
isto ime kamere še ne pomeni, da je v njej isti čip!

Nekaj jih deluje odlično, nekja jih deluje, nekaj pa sploh ne!

Najbolj kompleten popis vseh mogočih gonilnikov za Quickcame in druge
kamere (z USB-jevskimi VendorID:ProductID pari):
http://www.ee.oulu.fi/~tuukkat/quickcam/quickcam.html

Sam uporabljam QuickCam Pro 4000 z gonilniki:
http://www.saillard.org/linux/pwc/

Še en sakupek kamer in gonilnikov:
http://mxhaard.free.fr/spca5xx.html

Lep dan in veliko sreče s kamerami, M.