[LUGOS] Linux in webkamere

Fredi Najzar fredi.najzar at siol.net
Mon May 15 21:31:32 CEST 2006

Scorpy pravi:
> Pozdravljeni!
>
> Rad bi postavil enostavno distribucijo linuxa (kernel 2.6) na katero bi
> priključil webkamero preko USB-ja.
> Ima kdo kakšne podatke katero kamero oz. kater čip naj uporabim, da bo
> zadeva delovala pod linuxom?
>
> Vse informacije na to temo so več kot dobrodošle.

Po mojih izkušnjah vse kar nosi napis Genius ne dela ali pa zelo težko.
Kamere z OW511 čipom delajo (ni bilo problema), sam pa mam Level ONe IP
kamero. No res je bla malo dražja, samo vsaj z dolžino kabla nisem
omejen. Optika je sicer boga, sliko pa si lahko pogledaš na spodnjem linku.

--
  Fredi Najzar <fredi.najzar at siol.net>
  http://mekotnjak.vreme-si.net/