[LUGOS] Zabava z mrežnim printerjem

Andrej Kastrin andrej.kastrin at siol.net
Wed May 3 17:45:59 CEST 2006

Pozdrav,

cele prvomajske praznike sem se ukvarjal z instalacijo printerja v
Linuxu, seveda neuspešno. Konfiguracija omrežja je sledeča: gre za mrežo
15 računalnikov (workgroup = ARGONAUT), med njimi je print server z
zloveščim imenom SCB9E7CD na njem pa printer, ki sliši na ime P1. Print
server teče na Unixu preko Sambe, vsi ostali uporabniški računalniki
(klienti) pa imajo nameščene Windowse. Pod Windowsi instalacija
printerja steče normalno, ko pa hočem enako storiti pod Linuxom se začne
štala.

Trenutno poskušam zadevo instalirati preko CUPS-a. Namestil sem CUPS
klienta in v datoteki /etc/cups/client.conf vrstico #ServerName
myhost.domain.com spremenil v ServerName SCB9E7CD. Resetiram deamona in
pravi, da ne najde 'hosta'...

Uporabljam Debiana, printer je HP2300. Sumim , da problem leži v tem, da
ne znam prav nastaviti poti do print serverja. IP naslova od print
serverja nimam, oz. ne vem, kako bi ga dobil.

Hvala za vse nasvete,

LP, Andrej