[LUGOS] 4in1 Card reader, Tronote

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Mar 28 19:18:23 CEST 2006

Banzai!

 Je ze komu uspelo usposobiti to zadevo pod Linuxom? Baje je ta card reader za
memory kartice kar PCMCIA kartica, ki je ze vgrajena v sam notebook. PCMCIA
sem usposobil in stvar deluje, tako da mi prepozna kontroler in nalozi
driver, vendar potem nikjer ne vidim kake kartice.

tole je lspci:

01:09.0 CardBus bridge: Texas Instruments PCI1620 PC Card Controller (rev 01)
01:09.1 CardBus bridge: Texas Instruments PCI1620 PC Card Controller (rev 01)
01:09.2 System peripheral: Texas Instruments PCI1620 Firmware Loading Function
(rev 01)

Nekaj sem sicer zasledil, da bi nucal firmware za ta card reader, ki bi ga
moral naloziti, tega pa baje ni.

http://www.lubica.net/bigwhale/blog/