[LUGOS] firefox edavki

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 14:19:23 CEST 2006

Torej, ce komu pomaga, trotl navodila glede na moj sistem:
fc4, jre 1.5.0, firefox 1.0.7

sicer pa, kot ze receno pri Juretu.

1. javo sem ze imel instalirano, tako da tu tezko kaj komentiram
2. sem jo pa nasel v: /usr/java/jre1.5.xxx ... tam je tudi
/lib/security/java.policy
3. torej v ta java.policy se doda
grant codeBase "https://edavki.durs.si"
{
  permission java.lang.RuntimePermission
"accessClassInPackage.org.mozilla.jss.util";
  permission java.lang.RuntimePermission
"accessClassInPackage.org.mozilla.jss.crypto";
  permission java.lang.RuntimePermission
"accessClassInPackage.org.mozilla.jss.pkcs11";
};

4. treba je uvozit certifikat v browser (sem ga ze imel uvozenega, ampak
naceloma mnda to ni problem)
5. treba uvozit certifikat v javo, ce je 1.5 verzija. Tu sem se zajebal,
ker sem uvazal kot root, na edavke pa se prijavljal z browserjem
startanim kot user. Tako da pac treba uvozit kot user.
starta se kot ./ControlPanel v /usr/java/jre1.5.xxx/bin ... pol pa:
Security -- Certificates --- Certificate Type izberes Client
Authentication --- Import (importas certifikat iz lokacije, kjer ga imas
shranjenega, treba je vedet geslo - potencialni problem, da ga pozabis :) :)

6. v /usr/java/jre1.5xxx/lib tvoris mapo endorsed
not skopiras:
a) https://edavki.durs.si/OpenPortal/Gui/Applets/JavaSign_1.2/xalan.jar
b) https://edavki.durs.si/OpenPortal/Gui/Applets/JavaSign_1.2/xml-apis.jar
c) https://edavki.durs.si/OpenPortal/Gui/Applets/JavaSign_1.2/xercesImpl.jar

7. v /usr/java/jre1.5xxx/lib/i386 je treba skopirat
https://edavki.durs.si/OpenPortal/Gui/Applets/JavaSign_1.2/libjss3.so

Po tem je meni delalo.