[LUGOS] firefox edavki

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 00:22:31 CEST 2006

zadnjic smo nekaj govorili o bankah in certifikatih, kjer sem se palil
da meni dela bp
No, zdaj pa sem tam ko ni muh in mi steka pri edavkih.

Hermes obvesca, da so za mozillo dodatni postopki .. in sicer zelijo met
javo, itd ..
med drugim:

za Java 1.5 je potreben uvoz (digitalnega potrdila namrec) tudi v Java
Plugin:

    * Linux: poženi ukaz /usr/lib/java/jreX.X/ControlPanel

Izberite: Security, Certificates, Certificate Type = Client
Authentication, User, Import

Tole mi nekak ne gre, ker v /usr/lib/java nimam nic

ima kdo podoben problem z oddajo dohodnine?