[LUGOS] Multihoming: T-2 in SiOL

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Thu Mar 23 15:06:27 CET 2006

Zdravo.

Čeprav me bolj zanima, kako bi tole naredil na FreeBSDju, mi mogoče lahko
tudi tukaj kdo pomaga.

Torej sedaj imam v gateway strežniku 3 mrežne kartice, ena je priklopljena
na SiOL ADSL, druga na T-2.

Kako bi najlažje dosegel, da bi nekatere storitve (v konkretnem primeru OpenVPN)
potekale recimo preko T-2 povezave, vse ostale pa kot doslej preko SiOL povezave?
Če prav razumem to ne dela "kar tako", saj operacijski sistem za vse nelokalne
IPje uporabi default route - ki pa je lahko samo eden - od SiOLa ali od T-2. Kako
se torej to dela?

Torej najbolj me zanima rešitev za FreeBSD, za Linux pa tudi ne bi imel nič proti. :)

Hvala,
Nejc