[LUGOS] thunderbird move

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Mar 23 13:39:32 CET 2006

Povsem enostavno,
kompletnega uporabnika premakneš. Takole:
1. skopiraš ves skriti TB imenik /hume/user./thunderbird na
/bogvekam/user/.thunderbird kot uporabnik user
2. odstraniš TB,
3. namestiš zadnjo različico TB,
4. ponovno skopiraš podatke in vse natavitve nazaj  kot uporabnik user,
ne kot korenski uporabnik!
Po želji si lahko narediš celo shell script. Za drugo in tretjo fazo
rabiš privilegij su.
Priporočam da stestiraš 1.5.0.1/1.5.0.2, teh dveh najverjetneje ne boš
dobil kot rpm.

Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,