[LUGOS] CMS sistem za podjetja

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Mar 22 14:16:53 CET 2006

Hojla!

On 3/22/06, Gupy the Fish <gupofonus at gmail.com> wrote:
> mambo je uporabna sminka
> joomla pa je nek derivat mamba ... nevem tocno, mnda so se skregali
> razvijalci in sli vsak svojo pot.

Joomla! je nadaljevanje Mamba po tistem, ko se je celotno razvijalsko
jedro poslovilo od uprave Mamba, ki je zadevo hotelo sfurati v svojo
smer. The power of GPL!

Joomla! ima ogormno število uporabnikov, aktivnih razvijalcev,
dodatkov, modulov, komponent... Jaz ga nameravam v kratkem ponovno
testirati. Mambo mi je bil v nekaterih primerih prepočasen pa me
zanima, če so medtem kaj napredovali (ali so samo računalniki postali
hitrejši :).

Srečno, M.