[LUGOS] CMS sistem za podjetja

Linux User linuxuser at process.si
Wed Mar 22 13:58:36 CET 2006

Moj cilj je postaviti spletno stran za podjetje. Glavna potreba je v
tem, da se jo da enostavno in hitro posodabljati (dodajanje vsebine),
sistem bi naj bil v pomoč pri kreiranju menijev, splošne oblike....
Napisan bi moral biti v PHP-ju.
Poznam rešitve, kot sta XOOPS in PHP-Nuke. Vendar se mi zdita nekako
preveč portalno naravnana. Torej pri predstavitvi za podjetje človek ne
rabi ne vem kakih možnosti logina uporabnikov, forumov in podobno.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj uporabljate v takih primerih? Če je kdo kje
uspešno uporabil kak tak sistem za spletno predstavitev, se tudi
priporočam za link.

LP