[LUGOS] Linux in slovenske banke

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Mon Mar 20 22:11:22 CET 2006

Matija Grabnar wrote:

> [...]

Na Abanki dela meni Abanet za fizične osebe iz Firefoxa na Linuxu brez
težav, medtem ko moram programček Abacom (Halcom E-Bank) kot pravna
oseba poganjati iz enih starih Win NT pod VMware. Imajo pa neki novi
Abanet tudi za pravne osebe, vendar ga še nisem preizkusil. Morda pa zna
delovati podobno kot za fizične, torej tudi iz Firefoxa na Linuxu.

Lep pozdrav
Janko