[LUGOS] Linux in slovenske banke

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Mon Mar 20 21:07:21 CET 2006

Mnja, mal je problema kar se namestitve unih dodatkov za Javo tiče. V
bistvu morš it dost by-the-book, kukr jim piše na pejđu (to, da morš
dodat en njihov xml parser jar še zravn, pa še ene stvari v java lib
direktorij). To pravm zato, ker ni enga lepga Debian-way al pa bolj
splošnga znanga (no, vrjetn je tut, ampak bi blo treba še mal bolj
pobrskat) načina, ampak morš mal štorast naroke delat.

V Windowsih + Ff je v bistvu isto. Edino v IE se že preko ActiveX-a gor
namestijo ene stvari samodejno in je malo manj dela.

Kukr kol že, vse je izvedljivo.

lp.
- Matevž