[LUGOS] c++ vprašanje

polz polz at aufbix.org
Thu Mar 16 01:19:08 CET 2006

On Wednesday 15 March 2006 21:31, Matevz Jekovec wrote:
> Mogoče malo napačna mailing lista za tole, ampak neki mi pravi, da sem
> prišel prav :).
Ponavadi gredo takele reci na lugos-prog, ampak po mojem noben ne zameri ;).
> Kakšna je razlika, če deklariramo funkcijo npr. s
> const String nekaj()
> ali pa samo s
> String nekaj()
> za njen return type.
>
> Torej, znamka() vrne znamko avtomobila. Tukaj mi nekaj pravi, da vračam
> const String. Ampak, kako bi bilo pa lahko drugače?
Meni pa nekaj pravi, da je funkcija const, vraca pa pac navaden string.

Sumim, da je razlika v tem, da v podrazredih ne bi mogel definirati drugacne
funkcije znamka(). Sedajle se mi ne da preverjati, tako da je to le obcutek.

Poskusi sam ali poklici jutri, ko bom na faksu (po 9:00). Sicer pa naj
odgovori kdo, ki odgovor lahko strese iz rokava :).