[LUGOS] Spletne urice: Ruby on Rails

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Mar 12 22:41:31 CET 2006

V sredo, 15. marca vas ob 19.00 vabimo v Kiberpipo na spletne urice kjer bo Marko Mrdjenovič primerjal PHP in famozni Ruby on Rails.

20060106.log:17: Sebastjan mi je pastal link na Jonas blog, kjer je bil
link na video, v katerem v pol ure naredis ‘blog’. Nisem takoj naročil
knjige, sem se pa kljub temu, da sem običajno ’svoje’ projekte delal v
PHPju, odločil, da naredim site v Ruby on Rails.

Predavanje se bo osredotočilo na razlike med PHP in RoR, morebitne
težave pri prehodu in nasploh vse, kar bom doživel na tej poti.

http://www.kiberpipa.org/index.php?name=News&file=article&sid=577
http://web.zen.si
http://www.rubyonrails.org/

/////////////////////////////////////////////////////////

Spletne urice so tedenska srečanja spletnih profesionalcev. Posamezniki
z dolgoletnim stažem v spletni industriji predstavljajo specifične
aktualne teme. Cilj spletnih uric je večsmerni prenos znanj med
spletnimi razvijalci in grajenje skupnosti le teh.

Kiberpipa / Cyberpipe:  Kersnikova 6, 1000 Ljubljana
pon-pet / mon-fri:  10.00 - 22.00
http://www.kiberpipa.org
prost vstop / prost dostop / prosto programje
free entrance / free net / free software
Glavni sponzor Kiberpipe je Evropa.