[LUGOS] ICH6R fedora core test3

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu Mar 9 21:03:12 CET 2006

Dne četrtek 09 marec 2006 15:36 je Bostjan Janezic napisal(a):
> Pozdrav!
>
> Mitja Udovč je rekel(la):
>
> No, seveda te ni nihce to vprasal, ker je program med istalacijo pogledal
> kaksen zeleznino imas in nalozil ustrezne module in se sele potem lotil
> particjoniranja, formatiranja in kopiranja na disk.
> Za vklop v jedru bos moral na 'roke' prevest jedro, kar pa pravzaprav ni
> nek bav bav. Poglej na www.tldp.org, tam bi moral najti podrobna navodila
> kako se zadeve lotis. :) Naceloma je pa tako, da bo dovolj ce bos nalozil
> originalni config, vklopil podporo za zeleznino, prevedel in namestil
> [...]

Ja boh pomagaj. Z jedrom dela namestitev. Boot pa ne. Ti pa praviš, da je
potrebno prevest jedro. Se ti ne zdi nekam nelogično razmišljanje?

mogoče bi bilo dobro spravit ustrezne module v initrd.press

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)