[LUGOS] ICH6R fedora core test3

Mitja Udovč mitja.udovc at ztm.si
Thu Mar 9 14:50:02 CET 2006

Iz obupa sem nalozil win in prilozene driverje in zadeva deluje bp (tudi hot
swap). FC5 pa nalagam zaradi tega, ker edini med instalacijo zazna ta
kontroler.
Ne vem pa kako bi najprej nalozil sistem na en disk in potem naknadno
vklopil dmraid. Ce kdo ve naj prosim pomaga.

mdraid deluje, ampak to je pa povsem softwersko in nima veze z ich6r.

BTW: to, da instalacija zazna ich6r je vklopljeno na mojo zeljo v test3
(sedaj sem prijavil se ta bug, ampak ze en teden ni nobenega odgovora)

lp Mitja