[LUGOS] Zagon programa ob bootu

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Mar 1 09:49:56 CET 2006

On Wed, 1 Mar 2006, Linux User wrote:

> Začuda imam težave, ko želim Mandrivo prepričati, da mi zažene določen
> skript ob bootu. V Gentooju sem za te potrebe uporabljal
> /etc/conf.d/local.start, tukaj bi naj bil /etc/rc.local. V rc.local sem
> dodal pot do mojega skripta. Izgleda pa, da tega rc.local nikoli ne
> izvede. ÄŒe rc.local pokličem "peĹĄ" kot root, se tudi moj skript lepo
> izvede, samodejno ob bootu pa se noče. Poskušal sem tudi z /etc/inittab
> brez uspeha.

To, da si stvari napisal v rc.local še ne pomeni, da se bo ta rc.local ob
bootu tudi izvedel. Moraš ga vključiti kot storitev v nivo zagona, ki ga
uporabljaš... natančneje, rabš link v stilu /etc/rcX.d/S99local, kjer je X
tvoj nivo zagona. Načeloma naj bi ta link že obstajal, obstaja pa možnost,
da pri tebi ne obstaja.

lp,B