[LUGOS] nVidia

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Jun 30 18:46:13 CEST 2006

Gregor Berginc pravi:
> Pozdravljeni,
>
> funkcije, ki trenutno vzamejo prevec casa na CPU-ju bi rad izvajal na
> GPU-ju (predvsem nVidia). Preden se odlocim za nakup, bi vas rad
> povprasal, katere kartice ste uspesno instalirali in uporabljali.

1. Si gotov da nVidia in ne kaj drugega?
2. nVidia je dobro podprta na Fedori 2/3/4/5 - pred kratkim sem brez
težav prešel s Pinga 4.1 z nekaj testnimi paketi 4.2 na Fedoro core 5.0.
Kolikor sem uspel razbrati, je zelo dobra podpora tudi na Debianu,
vendar se globlje od branja strojnih zahtev nisem poglabljal.
Imam integrirano kartico Nvidia Geforce 2 MX s 64Mb RAM, matična plošča
je Asus VM266SE/LAN z Amd Athlon 1800+. Tako ostane prost AGP vtič za
sekundarno kartico, prosta imam še dva PCI vtiča (enega zaseda mrežna
kartica).
Malo OT: preostali del chipseta Nvidiin (eth1 RTL8139c/d - eth0 imam
earthlink 8139c, usb, smbus, zvočna s podporo i810). HDD
maxtor60Gb+wdc200Gb+CDRW 52xLG, vse ATA EIDE. Zagotovo sem še kaj
pozabil navesti - bistveno pa je da deluje in to dobro, sploh odkar sem
prešel na čisto Fedoro core, brez primesi Pinga.

lp, Jože