[LUGOS] bind

Mitja Sladovic mitja at rageofdivine.net
Sun Jun 25 09:25:17 CEST 2006

Zdravo,

Imam RHEL4 na katerem teče caching only nameserver (bind) in je moj DNS.

Želim, da mi moj DNS določen host neke zunanje domene npr.
host1.firma.com resolva na nek drug IP (10.10.10.1), kot je  IP, ki ga
vrača DNS te firme (193.77.22.xx), za vse ostale hoste te domene, pa
mora podatek dobiti od DNSja te firme...

To potrebujem , ker imam do tega hosta v drugi firmi VPN (skozi vpn pa
vidim interni IP).

Vpisovanje v hosts tabelo na clientu mi ni rešitev :)

Ideje, kako nastaviti to v bind, so zelo dobrodošle :)

Thanks & LP,
Mitja