[LUGOS] dual boot

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jun 16 08:58:04 CEST 2006

On Thu, 15 Jun 2006, Marko Jerak wrote:

> na racunalniku imam nalozena dva operacijska sistema in sicer linux in
> winse. winsi so zaceli nekaj zafrkavati zato bi jih kar sformatiral ker
> se mi ne da ukvarjati z njimi ker jih hitreje ponovno nalozim.
> Ce jih ponovno nalozim mi bodo povozili izbiro torej ali linux ali
> winsi. Ker linuxa nebi ponovno nalagal (je prevec dela) sigurno obstaja
> kaksna finta, da ga priklicem nazaj. vcasih je to bila boot disketa
> sedaj pa je ...?

...boot CD, boot USB-key ali PXE boot ;)

Postopek za recimo RedHat oziroma Fedoro:

-reinštaliraš Windouze
-vstaviš prvi CD od RedHat/Fedora (ja, DVD tudi dela)
-v boot promt naklofaš linux rescue
-ko te vpraša ali ti priklopi najdene particije zadevo potrdiš
-izvedeš ukaz chroot /mnt/sysimage /bin/bash
-izvedeš ukaz grub-install /dev/hda

Obstajajo še druge variante, ta je najbolj običajna.

lp,B