[LUGOS] fc 5

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Jun 12 11:59:57 CEST 2006

On Sat, 10 Jun 2006, Gupy the Fish wrote:

> event=button/power.*
> action=/sbin/shutdown -h now
>
> kar seveda naredi shutdown. Kako mu dopovem, da recimo ob enkratnem
> pritisku se zbudi ob dvokratnem pa gre v shutdown.

Ja direktno to ne bo šlo, ker imaš za power button verjetno samo en event.
Lahko pa to rešiš tako, da s kakšnim zapisom v fajl šteješ pritiske
na gumb. Prek skripte kreiraš fajl, ki ga čez eno sekundo brišeš, naprej
imaš pa pogoj, da če obstaja ta fajl, vršiš proceduro dalje. Torej če boš
stisnil power button in v isti sekundi še enkrat, bi šla procedura dalje
kar pomeni shutdown, v nasprotnem primeru bi se fajl pobrisal in si spet
na začetku. Tako bi jaz naredil. Sicer pa to ni stvar samega sistema ampak
malo iznajdljivosti.

> Ceprav .. najboljse bi blo, da bi se zbudil na mouse move.

Če ti S3 prekine IRQ od miške ali tipkovnice, tega ne boš mogel izvesti.

> Ker ce prenastavim shutdown, potem potem ga z gumbom ne bom uspel vec
> ugasnit?

Jebiga, naredi tako kot sem opisal.

lp,B