[LUGOS] Deljenje internet povezave

Damjan slemo01 at siol.net
Thu Jun 1 20:43:22 CEST 2006

No zdaj sem pa zrihtal povezavo in dela ok.

Pa mi sploh ni blo treba vpisovat nobenih ip številk in nobenih dns-sov, ampak sem preprosto zagnal čarovnika in mi je naredil network bridge in mi je delil adsl povezavo avtomatsko, zdaj se lahko povežem preko oddaljenega računalnika na internet, tako se poveže tudi ta ki je na modemu.

Na network bridge mi je dodelil naslov 192.168.0.1, na drugo pa je vse naštimano da avtomatsko zazna nastavitve.

Hvala vsem za pomoč.