[LUGOS] Deljenje internet povezave

Darko Vrsic darko at varnost.si
Thu Jun 1 11:19:29 CEST 2006

Damjan Štravs wrote:
> Tako, jaz sem zdaj povezavo ustvaril na sledeč način, a še vedno ne deluje internet na drugem računalniku.
>
> Sicer je lokana pvezava povezana, vse sem restartal, a intenret ne dela, je prav nastavljeno ali ne?
> 1 RAČ - mrežna, ki je povezana z modemom SHARED
>
> IPaddress 192.168.1.1.
> Subnet mask 255.255.255.0
> Gateway - nisem ga vpisal
> DNS 193.189.160.13
>        193.189.160.23
>
> 1RAČ - mrežna, ki je povezana na drugi računalnik
>
> IP 192.168.1.2
> Gateway 192.168.1.1.
> [...]
1 RAC - mrezna, ki je povezana z modemom mora imet nastavljen internetni
IP - staticen ali dinamicen, tako kot ga je imela preden si zacel carat!
In ce se ne motim, morajo lokalni naslovi biti v rangu 192.168.0.x -
spet neka neumna MS finta. Skratka dosti bolj enostavno bi bilo, ce bi
to delal v Linux-u!   :-)

--
Get Firefox! <http://mozilla.lugos.si/>