[LUGOS] CUPS in Samba

Scorpy scorpy at alldesign.net
Fri Jul 28 14:45:51 CEST 2006

Živjo!

Imam Samsung laserski tiskalnik, ki je priključen preko USB na računalnik
kjer teče Suse linux.
Na CDeju sem dobil tudi podporo za linux in namestil po navodilih LPP (linux
printing package), ki mi je nato dodal tudi tiskalnik. Testna stran se
natisne brez problema.

Nato sem usposobil tudi Sambo, da bi lahko tiskalnih share-al tudi z mašino
na kateri laufajo WinXP. Win mašina dostopa do linux mape, ki sem jo dal v
skupno rabo brez problema.
Če pa izberem tiskalnik, mi ga sicer namesti, vendar mi potem vedno piše
"access denied".

Na winxp imam nekega uporabnika in geslo, ki sem ga dodal tudi na linux
mašini, dodal sem ga tudi v sambo. Kaj sem pozabil?

Hvala za hinte!

Scorpy