[LUGOS] "High availability"

Iztok Umek iztok at dergan.net
Tue Jul 18 09:56:57 CEST 2006

On Sat, Jul 15, 2006, Nejc Skoberne <nejc at skoberne.net> said:

> Zdravo.
>
> ®e pred èasom sem tukaj spra¹eval za pomoè pri vzpostavitvi multihominga z uporabo ene
> SiOLove in ene T-2 povezave. Konèno mi je to uspelo na nivoju pf po¾arnega zidu (FreeBSD).
>
> Sedaj pa razmi¹ljam, kako bi èimbolje re¹il problem, ki se pojavi, ko ena izmed povezav
> crkne. Rad bi, da se ves ostali promet "preusmeri" na delujoèo povezavo.
>
> Primer: servis.domena.si ka¾e na T-2 IP od mojega stre¾nika. To omre¾no ime uporabljajo klienti
> za dostop do nas. V primeru, da T-2 povezava pade, bi se moral torej servis.domena.si
> [...]

To, kar si omenil je verjetno najboljsa resitev. Naredis skripte, ki ti
vsakih 30 sekund preverijo povezavo do recimo yahooja, googla ipd. preko
posameznega ISPja. Potem pa ustrezno nastavis DNS odgovore.

Ce hoces bolj "fancy" potem DNS odgovore utezis glede na velikost povezave
posameznega ISPja.

Ce zelis se "bolj fancy" potem DNS odgovore spreminjas glede na to, kaksen
odzivni cas imas do posamezne C klase od kjer pride DNS query (network
proximity).