[LUGOS] MySql 5.0.15 težava!

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Jul 17 12:43:06 CEST 2006

Howdy!

Jaz osebno sicer z MySQL nimam izkušenj, tako da konkretnih receptov ne
morem nuditi. Imam pa izkušnje z nekaterimi drugimi SQL bazami ...
Čisto normalno je, da količina pomnilnika za proces, ki fura bazo, do
neke mere raste. Uporablja se ga za cachiranje in podobno. Običajno
obstajajo načini, da se maksimalna količina porabljenega pomnilnika
omeji. Stvar implementacije konkretne baze (softvera) je, ali je to
narejeno z eno globalno nastavitvijo ali pa preko večih nastavitev, ki
ti skupaj dajo maksimum. Zelo dvomim pa, da katerakoli zaresna baza po
zaključku transakcije ves za to transakcijo porabljeni pomnilnik
sprosti. Delovanje bi bilo v takem primeru bistveno upočasnjeno.

V kolikor te moti, da baza porablja več pomnilnika, potem ga poizkusi
globalno omejiti. Seveda pa stoji opozorilo, da pretiravanje proti
majhnim številkam lahko zelo vpliva na hitrost izvedbe že čisto
trivialnih opravil. Osnovni primer: query, ki naj ti vrne nekaj iz ene
tabele, pri čemer iščeš zadetke po neindeksiranem stolpcu, bo tekel
bistveno počasneje, če ne dovoliš porabe pomnilnika vsaj toliko, kot je
velikost tabele. Če iščeš po indeksiranem stolpcu, moraš dovoliti porabo
pomnilnika vsaj za velikost indeksa ... Tole še posebej velja za drugo
in vsako naslednje iskanje po isti tabeli, saj je v primeru uporabe
dovoljšnje količine pomnilnika tabela že v pomnilniku in ni potrebno
iskati po disku.
Če delaš query po več tabelah na enkrat (s katerokoli vrsto JOINa), je
poraba pomnilnika še toliko večja ...

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

The true Southern watermelon is a boon apart, and not to be mentioned with
commoner things.  It is chief of the world's luxuries, king by the grace of God
over all the fruits of the earth.  When one has tasted it, he knows what the
angels eat.  It was not a Southern watermelon that Eve took; we know it because
she repented.
		-- Mark Twain, "Pudd'nhead Wilson's Calendar"