[LUGOS] "High availability"

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Sat Jul 15 17:59:16 CEST 2006

Zdravo.

Že pred časom sem tukaj spraševal za pomoč pri vzpostavitvi multihominga z uporabo ene
SiOLove in ene T-2 povezave. Končno mi je to uspelo na nivoju pf požarnega zidu (FreeBSD).

Sedaj pa razmišljam, kako bi čimbolje rešil problem, ki se pojavi, ko ena izmed povezav
crkne. Rad bi, da se ves ostali promet "preusmeri" na delujočo povezavo.

Primer: servis.domena.si kaže na T-2 IP od mojega strežnika. To omrežno ime uporabljajo klienti
za dostop do nas. V primeru, da T-2 povezava pade, bi se moral torej servis.domena.si
preusmeriti na SiOLov IP, tako da bi bil servis dosegljiv preko SiOLa (failover).

Kako bi to najlažje naredil (kakih BGP sej verjetno ne bi šel vzpostavljat, ali je to sploh
možno z navadno ADSL povezavo na SiOLu in s T-2jem?) Zaenkrat imam samo idejo, da pač napišem
skripto, ki periodično preverja povezljivost obeh povezav in v primeru, da primarna crkne,
popravi DNS zapise (ki imajo zelo nizek TTL) v bazi (laufam PowerDNS).

Hvala za ideje.

LP,