Re: [LUGOS] MySql 5.0.15 težava!

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri Jul 14 15:13:07 CEST 2006

On Friday, July 14, 2006, 14:39:59, Novak Dusan    ITICMC wrote:

> Ker uporabljam javo lahko uporabim samo close() and Connection
> razredom...to sem uporabil. Četudi ni več povezave se memorija še vedno ne sprosti...

Glede na to, da uporabljaš MySQL na Windows, si s primernim orodjem (npr.
ProcessExplorer, ki ga dobiš na sysinternals.com) poglej, koliko je pri
procesu "Working set". To je dejanska poraba pomnilnika v tistem trenutku,
vse ostalo je v swapu (oz. bo prestavljeno tja v trenutku, ko nek drug
program rabi pomnilnik).

Mimogrede, ali imaš težave s premajhno količino pomnilnika za druge
programe, kadar poganjaš MySQL? Če ne, zakaj te njegova poraba moti?

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

For every action, there is an equal and opposite criticism.
       -- Harrison's Postulate