[LUGOS] Kako namestiti starejši .deb (ndiswrapper-utils)

Matjaž Horvat matjaz at owca.info
Wed Jul 12 12:44:55 CEST 2006

PCMCIA WLAN kartica (Netgear WG511) mi ne deluje (znana napaka) z
ndiswrapper-utils 1.18, ki je v repozitorijih Ubunta 6.06. Z
nekaterimi starejšimi različicami deluje brez problemov.

Toda, če namestim recimo različico 1.15, mi apt ne deluje več (ne
update, ne install) in Synaptic javi "You have 1 broken package on
your system! Use the "Broken" filter to locate it.". Če odpravim
napako (npr. z apt-get -f install), je z aptom seveda spet vse v
najlepšem redu, a samo zato, ker je ndiswrapper-utils nadgradil na
1.18. In kartica ne dela več. ;)

Tako se torej vrtim v začaranem krogu - ko dela kartica, ne dela apt
in obratno - ko dela apt, ne dela kartica. Tega pa seveda nočem.

Je problem sploh kako rešljiv? Recimo če počakam na paket .deb za
ndiswrapper-utils 1.19, ga dam v nek repozitorij, slednjega pa v
sources.list? Še kako drugače?

LP,
Matjaž