[LUGOS] Sendmail v navezi z dovecot

ros U host.uros at gmail.com
Sun Jul 9 20:07:25 CEST 2006

Pozdravljeni,

uporabljam sendmail v navezi z dovecot na OS FC5. Zelim nastaviti delovanje
sedmaila in popstreznika za mail.moja-domena.si. DNS streznik, ki kaze na
mail.moja-domena.si je third party server do katerega nimam dostopa, vendar
kot kaze pri preverjanju z nslookup, so MX recordi na njem pravilno
nastavljeni. Tudi ce pingam mail.moja-domena.si letijo paketki na pravi IP.
No zadeve sem se lotil tako, da sem dodal mail.moja-domena.si v
/etc/mail/local-host-names (pri tem sem pazil, da je zadni vnos v ta file
zakljucen z CR LF). V /etc/aliases sem dodal RELAY na mail.moja-domena.si.
Kreiral sem uporabnika info z loceno skupino in v /etc/aliases nastavil se
info: info (to je verjetno nepotrebno, samo bolje da je explicitno :) ). No
naredil sem db fileje, kjer je to potrebno in z m4 na novo kreiral
sendmailov cf file.

Sedaj sem zadevo stestiral. Najprej delovanje pop-a, ta dela 100%. Nato sem
poskusal poslati mail na info at moja-domana.si, vendar se ne zgodi nic, v
/var/log/maillog ni nobenega duhna ne sluha o teh testnih mailih, ki jih
posiljam. Glede na to predvidevam da je napaka v DNS-u, ali sem na pravi
sledi? MX record je nastavljen tako, da mail.moja-domena.si kaze na IP (ki
je pravilen), ali je to pravilna konfiguracija, ali se kaj manjka? Kaj bi
lahko se bilo narobe?

Naredil sem se en test in sicer sem lokalno, na strezniku z sendmail-om
poslal mail userju info. Pop server ga je pravilno posredoval mail clientu,
tako da ta povezava verjetno dela (tudi logiranje ne povzroca tezav).

Zelo se vam zahvaljujem za pomoc!!!!

lp,
UroS