[LUGOS] Compaq proliant

Jan Prunk janprunk at gmail.com
Sun Jul 2 17:16:36 CEST 2006

Zdravo !

Imam tezavo s streznikom Compaq proliant 1600. Nikakor ne morem priti v
BIOS,
da bi resetiral nastavitve. Z neta sem probal pobrati bootable CD, vendar
CDja ob
zagonu racunalnik noce prebrati, ceprav zazna SCSI CD-ROM
(lahko, da je defekt na CD bralniku).

Pri prevozu na drugo lokacijo, kjer sem hotel vzpostaviti internetno
povezavo
se je streznik "pretresel", namesto 256  Mb rama, zdaj prepozna samo
16Mb in pise, da opcije v biosu niso nastavljene. Zdaj je pa tu se en
problem, kajti v BIOS se nikakor ne da priti z nobenim zaporednjem
tipk, ampak je potrebno imeti BIOS CD oz. Disketo.

Zboota se edinole Linux, ki je nalozen na disku.  Problem je, da teh
16MB Linux prepozna kot 256Mb, vendar se pri forwardiranju Interneta
na druge lokalne masine, povezava sesuje z errorjem, non-valid memory,
tako da je potrebno opcije ponovno nastaviti v BIOSU...

Zanima me, ce kdo pozna resitev in bi bil pripravljen pomagati, lahko tudi
placam.

LP, Jan