[LUGOS] majordomo/postfix

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Sun Jan 29 15:38:19 CET 2006

Zivjo.

Rad bi izvedel naslednje.  Do sedaj sem pošljal maile za eno skupino
preko PHP-ja. Seda bi mašino rad razbremenil in pošiljal maile preko
majordomo-ta. Tako sem preko PHP-ja kreiral datoteko v katero sem
zapisal naslove in naredil link do te datoteke iz
/var/lib/majordomo/lists/. Lastnik ustvarjene datoteke je vedno
apache:apache. Vedno, ko se pošlje mail dobim (kot lastnik liste v
majordomotu) obvestilo od postfixa:

<posta-list at xxxxx.xx>: cannot open include file

/var/lib/majordomo/lists/posta: Permission denied

Poskusil sem spremeniti skupino v majordomo in je bilo enako. Samo v
primeru, da sem spremenil še lastnika v majordomo je bilo vredu. Tudi,
če sem uporabnika apache dal v skupino majordomo ni bilo nič drugače.
Torej kako lahko naredim, da ne bo potreben lastnik majordomo oz. kako
lahko naredim, da bi preko ukaza sudo (s php) lahko spremenil lastnika
na majordomo? Poskusil sem z visudo in vpisal tole:

apache          ALL= NOPASSWD: /usr/bin/sudo

in ni bilo spremembe.
--

Klemen Humerca

  klemen at humerca.com