[LUGOS] chroot ftp

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Fri Jan 27 19:28:04 CET 2006

Zivjo!

Rad bi omogocil remote userjem, da dostopajo do npr. svojih home
direktorijev le preko "ftp" dostopa. Dostopali bodo le do dolocenih
direktorijev in nic nizje.. Tam se zadeva za njih zakljuci.
Razmisljal sem o dveh nacinih:
1. vsftpd in chroot - ta naj bi imel moznost SSL kriptiranja
2. ssh server in ali popatchan ssh za chroot ali pa scponly wrapperju za
le-tega - pa mi ne disi prevec zaradi potencialne nevarnosti, ki jo s
prinasa (exploite)..

Mogoce lahko pove kdo, kako ze resuje "mojo" tezavo in kaj meni o
zgornjih opcijah?

LP,

Jernej