[LUGOS] NFS user id mapping

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Fri Jan 27 09:22:05 CET 2006

Zivjo,

> Točno tako in nič drugače.

Hvala za potrditev.

> Na klienta priklopiš ta export in z uporabnikom 500:100 nekaj zapišeš
> nanj... novo nastala datoteka bo od uporabnika 1007:100... če na klientu
> ta uporabnik oziroma skupina ne obstaja boš pač videl številke, drugače pa
> uporabnika oziroma grupo, ki imata na klientu te IDje... ker je zadeva
> all_squash pomeni da vsak lahko piše vse in vse tudi briše.

Datoteke res lahko ustvarim s poljubnim uporabniskim imenom na
odjemalcu. Zal jih spreminjati ne morem (to pa moram, ker bi rad na
omrezni disk backupiral podatke), ceprav so v lastni uporabnika 1007
na strezniku! Na odjemalcu sem poskusil narediti testnega uporabnika z
UID 1007 in poskusil dostopati do streznika. Brez kakrsnihkoli tezav
sem pocel na disku vse!

lp,
Gregor