[LUGOS] GENTOO offline install

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri Jan 20 12:45:28 CET 2006

On Friday, January 20, 2006, 11:59:28, Aleš Curk wrote:

> Zanima me ali je pri gentooju mozno offline instalirat dolocen package
> na nacin, da ga najprej "rocno" od nekje zdownlodas (od kje?), ga
> skopiras na gentoo (kam) in ga pol zemrgas?

emerge -f <paket>  ti bo samo zdownloadal paket, ne da bi ga
prevedel/namestil. Stvari se downloadajo v $DISTDIR (običajno
/usr/portage/distfiles).

emerge --buildpkg <paket>  prevede in namesti paket, hkrati pa še shrani
prevedeni paket v $PKGDIR (običajno /usr/portage/packages). Ta paket lahko
skopiraš na neko drugo gentoo mašino in narediš  emerge -k <paket>  da ti
samo inštalira binarno verzijo (pazi, da imaš nameščene vse pakete, od
katerih je le-ta odvisen z istimi USE flagi, sicer ti bo najprej emergal
manjkajoče pakete). Namesto --buildpkg lahko uporabiš --buildpkgonly, kar ti
bo pripravilo paket, ne da bi ga namestilo na trenutno mašino.

Če imaš paket že nameščen, lahko pripraviš binarni paket z uporabo  quickpkg
<paket>.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

When you're up to your nose in it, keep your mouth shut.
       -- Beauregard's First Law