[LUGOS] zunanji modem ter pppd

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jan 18 10:41:23 CET 2006

On Wed, 18 Jan 2006, Egon Pavlica wrote:

> imam sledeci problem: poskusam vzpostaviti povezavo na volja.net preko navadne
> telefonske linije. v ta namen sem nabavil zunanji modem. Imam tudi dva
> racunalnika, prvi ima gentoo kernel 2.4.2* drugi pa gentoo kernel 2.6.1*. Na
> obeh racunalnikih imam enake nastavitve. Na drugem racunalniku pa postopek
> povezovanja z istim modemom ne uspe. Na kernelu 2.6.1* se pppd konca v stilu

Hmm, to da sta tisti dve vrstici zamenjani ne igra bistven vloge.
Analogija je takšna da je ppp server<->server povezava ali če hočeš
klient<->klient kar pomeni, da obe strani lahko pošljeta svoj LCP config
request - katera ga prej je stvar ppp softvera na eni oziroma drugi
strani (kernel ppp stack + pppd). Ponavadi je ena od strani skonfigurirana
tako, da odgovarja na config request, to je ponavadi tista, ki se
priklaplja (tvoja). Torej, z one strani tvoj pppd dobi config request
kakšna naj bo avtentikacija itd. tvoj pppd pa odogovri pritrdilno (ack)
ali pa ne (nak) in tako naprej...

Očitno je ppp stack v 2.6 precej spremenjen in se drugače obnaša kot v
2.4, zato bi za enako delovanje znale biti tudi nastavitve drugačne.
Svetujem ti, da malo pogooglaš (kakšna pppd lista) na to temo, predvsem pa
da si pogledaš lcp opcije v pppd man straneh.

lp,B