[LUGOS] sshd_config AllowUsers

Simon Striker simon at schtriker.net
Tue Jan 17 19:56:11 CET 2006

Živijo!

Imam grupo testnaGrupa, v kateri sta uporabnika testniUporabnik1 in
testniUporabnik2, in grupo users v kateri je uporabnik admin.

V sshd_config imam naslednji vrstici:

AllowUsers admin
AllowGroups testnaGrupa

Moja težava je v tem, da se na mašino lahko SSHjata le uporabnika:
testniUporabnik1 in testniUporabnik2, uporabnik admin pa se ne more.
Zanima me, ali morda kdo ve, zakaj mi ssh ne upošteva vrstice
"AllowUsers admin" oziroma, kako ga prepričam, da se bo lahko SSHjal
tudi uporabnik admin.

Za odgovor in morebiten nasvet se že v naprej lepo zahvaljujem!

Lep pozdrav,

Simon
--

Simon Striker