[LUGOS] LVM resize

lugos at pajek.net lugos at pajek.net
Tue Jan 17 08:14:17 CET 2006

Ja res je, da imam FC4. Vsa orodja po default instalirana.

Ta orodje, ki si mi ga predlagal se mi dopade, ker ima UI zraven.

Pregledal sem ze manuale od ukazov, malo mi je jasno, kakšen je postopek, samo
nebi rad kaj umes zafrknil, ker nemorem narediti backup-a nikamor.
Mi lahko vsaj napišeš vrstni red postopka.

Lp,

Boštjan