[LUGOS] Oznake na karti Slovenije

Bojan naboj at gmx.net
Fri Jan 13 12:40:15 CET 2006

Tudi jaz sem nekaj delal s tem kartam. Sicer imamo v službi tudi ArcInfo
opremo in ustrezne karte, ampak teh kart ne smemo naprej distribuirati
(avtorske pravice).

Torej, kar je okoli kart, mislim, da jih boš moral kar kupiti na
Geodetskem zavodu. Dobiš jih v raznih formatih in merilih.
Sem pa tudi sam delal neke slikice za na splet v smislu prikaza točk in
povezav med njimi.
Točke iz baze preračunam v ustrezno merilo in s pomočjo GD knjižnjice v
php-ju prikažem. Enostavno!

Če ti za prikaz točk zadostuje obris (kontura) Slovenije, 1364 točk, ti
lahko pomagam, ker mislim, da tukaj ni problem copyright.

lp
Bojan