[LUGOS] Oznake na karti Slovenije

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at gmail.com
Tue Jan 10 19:46:10 CET 2006

Andraz Tori wrote:
> hehe, morda lahko prides na tole predavanje:
>
> http://www.kiberpipa.org/index.php?name=News&file=article&sid=526
>
> ce ne drugega bos kak nasvet dobil :)

Ja, saj to me je ravno spodbudilo za vprašanje. Že nekaj časa imam to
stvar v glavi, jutri pa žal ne morem priti na predavanja.

--
Lep pozdrav / With regards,
    Gregor Gorjanc

University of Ljubljana     PhD student
Biotechnical Faculty
Zootechnical Department     URI: http://www.bfro.uni-lj.si/MR/ggorjan
Groblje 3                   mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si

SI-1230 Domzale             tel: +386 (0)1 72 17 861
Slovenia, Europe            fax: +386 (0)1 72 17 888