[LUGOS] E-Student univerza v Ljubljani!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Sun Jan 8 10:04:51 CET 2006

El Sábado, 7 de Enero de 2006 19:47, Boštjan Jerko escribió:
> Predlagam, da preveriš certifikat, tako da uporabiš kakšno drugo storitev,
> preko e-uprave.

Ok, malo vec informacija, saj zdaj nakej provabam pa mogoce sem nekaj dosegel.

Situacija je taka: Sem se prebral se enkrat navodilo in sem odkril da prvic
moras brez digitalnega potrdila in potem moras ga registrirati. Zdaj je
problem saj, brez digitalna me ne pusti. Sem uzel USB kljuc, sem dal
certifikat gor. Potem sem sel na en windors EquisPe, pa sem ga nastavil na
internet exploder. Potem sem prisel noter in ga prijavil. Prijava je bila
uspesena je povedal. Potem sem poskuzil iti noter z certifikatom in je
ratalo.

Alora, cist vesel sem se vracal v sobo in sem mislil da bo slo. Probam na
firefox in nic. Problem me pravi da je certifikat od Estudent pokvarjen? tak
oda sem sel pogledat ce je sploh noter, ker ga ni blo, sem sel na koqueror,
kjer sem ga imel, pa sem ga izvozil (export?), pa sem ga uvozil (import?) na
firefox. Potem, se bolj vesel kot prej, grem na firefox in nic. Isto napako
javi.

Probal sem hotel v konqueror, ce lahko dostopim z cvertifikatom in puff:

 No data returned from stored procedure
 The PL/SQL gateway invoked a stored procedure as part of processing the URL
but the procedure returned no data.

No, samo mi je ostalo preklinijati.

A mi kdo razloozi zakaj so naredili en program, ki naj bi bil varno da dela s
internet explorer???

Hvala!

--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys