[LUGOS] E-Student univerza v Ljubljani!

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Jan 7 20:33:08 CET 2006

Lucas Hirschegger pravi:

> MMmmm...uporabljam certifikat ki sem ga dobil v upravni enoti...pojma nimam
> kaksen je. Pise nekaj kot SCAG
>
> LP

1. Kateri upravni enoti? Slovenski ali argentinski - samo preverjam, če
klikerji delajo :) Če bi znal razložiti kratico SCAG (Sociedad Com???
Argentina?? Gobierno?), bi se jaz mnogo bolje počutil ... . Namreč, V
Sloveniji je to svetlobna leta pred podobnim standardom, ki ga imamo, v
Argentini je pa morda lahko elektronska osebna izkaznica.
2. Glede na argentinsko domeno tvojega ISP - lahko te zavrne tudi zato,
kakšen timeout ali kaj bolj banalnega! Malo preveri pri zverinici po
imenu webmaster, čeprav osebno ne verjamem preveč v to.
3. Različica tvojega firefoxa - lahko imaš  več certifikatov, npr.
argentinskega.
4. Poskusi tudi z en-US, ki ga namestiš v ločen imenik, npr. v
/usr/local/tb-en-US/.

Upam, da sem ti odgovoril vsaj na eno vprašanje,

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,